Известие

Collapse
No announcement yet.

регулатора на налягането

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • регулатора на налягането

    колеги ще ви тормозя с още един от тъпите ми въпроси....
    та така

    значи с 33 1.7 16в съм и съм се побъркал защото след като смених помпата / бензиновата / си вървя 2 дни ок и после нещо се скапа и даже неще да пали сега съм свалир регулатора и за да го занеса на някои маистор да го види но мисля че вие може да ми помогнете по компетентно

    на конзолата дето е регулатора има де неща в едното влиза бензина от филтъра и после отива в едно троиниче и тръгва по трабичките за инжекциона а другото доколкото аз схващам си е баш регулатора има две траби от десните инжектори и от левите едно вакумче отгоре и една траба отдолу дето се връща бензина в резервоара, нали така



    та въпоса ми е тая джаджа дето влиза бензина от филтъра и излиза после от нея към троиничето за инжекторите каква и е функцията, защото при мен от където и да духна все едно нямя нищо никакво съпротивление направо все едно че не е за там


    мерси предварително
    155 2.0 traktor

  • #2
    Ами тази "джаджа" се нарича гасител на пулсаций. Наистина откъдето и да духнеш все ще минава и така тябва да е. Вътре има една мембрана над тръбите и когато налягането се увеличи в момента преди отварянето на регулатора обратно към резервоара тя се издува нагоре и прави горивен запас. В момента когато рег. отвори налягането рязко пада и тогава тази запасна порция помага за балнса му.

    Comment


    • #3
      мерси много

      PS/ къде изчезна бе колега
      155 2.0 traktor

      Comment


      • #4
        Абе малко очни, изпити ....................

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от JINXY
          Ами тази "джаджа" се нарича гасител на пулсаций. Наистина откъдето и да духнеш все ще минава и така тябва да е. Вътре има една мембрана над тръбите и когато налягането се увеличи в момента преди отварянето на регулатора обратно към резервоара тя се издува нагоре и прави горивен запас. В момента когато рег. отвори налягането рязко пада и тогава тази запасна порция помага за балнса му.
          :thumb:
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #6
            Благодаря, благодаря

            Comment


            • #7
              а може ли някои да ми каже къде мога да проверя дали това си върши работата
              155 2.0 traktor

              Comment


              • #8
                Честно казано аз съм карал с тръбичка на негово място и колата си вървеше както и преди. Проблема не е от него "ш знаиш"

                Comment

                Working...
                X